Over ons

Hecht u waarde aan een betrouwbare en actuele financiële administratie? Laat dan uw administratie door ons verzorgen.

Passend advies

Advies is als een maatkostuum; passen en meten zodat het als gegoten zit.

De mens centraal

U als ondernemende mens bent ook bij ons het middelpunt van uw bedrijf.

Aantrekkelijke tarieven

De kwaliteit van een accountantskantoor, maar niet de prijs.

Voor Wie?

Wij zijn er voor ondernemer
en particulier

Administratiekantoor K. van de Kolk is hét administratiekantoor voor het midden- en kleinbedrijf: een no nonsens kantoor voor de ondernemer. Maar ook de particulier is welkom. Wij kijken verder dan alleen de cijfers. De ondernemende mens staat centraal.

Jaren werkzaam binnen accountancy

Tevreden klanten

Jaren eigen kantoor (sinds 2005)

Ons Verhaal

Bij de start van het kantoor in 2005 heeft oprichter Koen van de Kolk er bewust voor gekozen te werken vanuit christelijke normen en waarden. Ook met de groei van het kantoor in de afgelopen jaren staan onze mensen nog altijd achter deze principes. De speerpunten van onze organisatie zijn:

  • Persoonlijke aandacht en betrokkenheid
  • Deskundigheid en professionaliteit
  • Betrouwbaarheid en integriteit
  • Maatschappelijk betrokken
  • Betaalbaar

Persoonlijke aandacht voor en betrokkenheid bij u als ondernemer en uw bedrijf is waar wij goed in zijn. U kunt doen waar u goed in bent: ondernemen. Het resultaat is dat wij samen bouwen aan het succes van u als ondernemer en uw onderneming.

Door permanente scholing en contacten middels een netwerk van specialisten zijn wij op de hoogte van actuele ontwikkelingen op ons vakgebied. Uitwisseling van kennis en ervaring met collega kantoren in de omgeving maakt het voor ons mogelijk om flexibel te zijn. Wij maken gebruik van moderne hardware en software. Hiermee kunnen wij maximale efficiency waarborgen.

Administratiekantoor K. van de Kolk staat voor open, eerlijke en transparante dienstverlening. Als ondernemer en particulier mag u erop vertrouwen dat uw financiële zaken bij ons in goede handen zijn. Wij weten als geen ander dat wij vertrouwelijke informatie hebben over u en uw onderneming. Integriteit is dan vanzelfsprekend; u kunt daar op rekenen!

Niet de prijs van een accountantskantoor, wel de kwaliteit. Veel ondernemers realiseren zich niet dat zij geen geregistreerde accountant nodig hebben voor hun jaarrekening of inkomstenbelasting. Toch wilt u er zeker van zijn dat de werkzaamheden kwalitatief goed worden verricht.

Verantwoord ondernemen betekent ook maatschappelijk betrokken zijn. Ons kantoor zet zich daarom in voor onder meer lokale verenigingen middels sponsoring. Daarnaast bieden wij ook enkele landelijk opererende instanties en verenigingen belangeloos ondersteuning.

“Als jonge en snel groeiende ondernemers zijn wij gebaat bij een administratiekantoor dat snel opereert, reageert en meedenkt op de momenten wanneer het nodig is! Die drie belangrijke facetten vinden wij in de de dienstverlening van Administratiekantoor van de Kolk!”

Martijn Westerink - BPM Media & Entertainment Facilities

“Ik ben erg tevreden over Koen van de Kolk als adviseur. Het is echt geweldig: hij werkt zeer nauwkeurig. Attendeert mij erop als er nieuwe wettelijke regelingen komen en als ik al mijn stukken eens een keer niet volledig heb aangeleverd. Het is zo fijn dat ik nooit gedoe heb met de belastingdienst, omdat hij alles goed verwerkt. Hij is voor mij een betrouwbare persoon die ik graag iemand anders aanbeveel.”

Teun Bagerman - Pearle Opticiens Epe

Werken Bij Ons

Samenwerken als één familie

De medewerkers van ons kantoor zijn nauw betrokken bij de organisatie. Er is ruimte voor inspraak. De mensen binnen ons kantoor zijn dan ook de spil waar het kantoor om draait. Koen en Annita van de Kolk geven leiding aan het kantoor. Een van de pijlers binnen het personeelsbeleid is aandacht voor de mens achter de werknemer. Op deze manier kunnen medewerkers zich persoonlijk ontwikkelen en ontstaat er niet alleen een grote loyaliteit naar het kantoor, maar ook een sterke betrokkenheid bij onze klanten.

Momenteel hebben wij geen vacatures open staan.

Je kunt uiteraard altijd een open sollicitatie, met een goede motivatie aan ons sturen. Neem dan contact met ons op. Het lieftst door het sturen van een cv en je gemotiveerde sollicitatiebrief naar: info@administratiekantoorvandekolk.nl.

Wie Zijn Wij?

Onze Mensen

Ons kantoor bestaat uit een klein enthousiast team van mensen. De medewerkers van ons kantoor zijn nauw betrokken bij de organisatie, zij hebben inspraak en worden gezien als de spil waar het kantoor om draait. Niet verbazend, dat zij daarom ook vol belangstelling, betrokkenheid en met veel passie gericht zijn op onze klanten. Onder de leiding van Koen en Annita van de Kolk is het kantoor in de afgelopen jaren gegroeid tot een volwassen organisatie, met hart voor haar klanten en een betrokkenheid bij de maatschappij.

Koen van de Kolk

Koen van de Kolk

Financieel en fiscaal adviseur

Koen heeft een jarenlange ervaring bij diverse gerenommeerde grote en middelgrote accountantskantoren. Hij begon als assistent accountant bij een van de grootste kantoren van ons land. Naast zijn werk studeerde hij registeraccountancy aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. In die jaren groeide niet alleen zijn vakinhoudelijke kennis. Het werken in teamverband met de juiste “spirit” leverde hem flink wat mensenkennis op. Na enkele jaren maakte Koen de overstap naar het middelgrote accountantskantoor. Naast het opstellen van de jaarrekening en het invullen van de nodige belastingaangiften, leerde hij om naast de ondernemer te staan en werd het geven van financiële en fiscale adviezen een belangrijk onderdeel van zijn werk. Hij gaf daarnaast leiding aan een afdeling van 5 mensen.

Met de jaren groeide het verlangen om een eigen kantoor te starten. In 2005 was de tijd rijp. Omdat Koen geen ingeschreven accountant is, werd het een administratiekantoor. Zijn kennis en ervaring bij accountantskantoren, zowel in de controle-, als in de samenstelpraktijk kon hij heel goed combineren met het adviseren en begeleiden van ondernemers. Al binnen een jaar groeide het kantoor en lukte het Koen niet meer om het kantoor alleen te runnen. Zijn vrouw Annita besloot toen niet alleen privé zijn rechterhand te zijn, maar ook binnen het kantoor een leidinggevende rol op zich te nemen.

Inmiddels is het kantoor uitgegroeid tot een kantoor met een brede portefeuille aan ondernemers in het MKB, ZZP-ers en particulieren.

Naast het drukke bestaan als ondernemer is Koen ook de trotse vader van een zoon en dochter uit D.R. Congo. Koen vindt daarnaast nog ontspanning in het wandelen en spelen met Noah, de bruine labrador van hem en zijn vrouw Annita. Het contact met een aantal zeer goede en dierbare vrienden is erg belangrijk in zijn leven.

Annita van de Kolk

Annita van de Kolk

Financieel en fiscaal medewerker, Office manager

In 2006 besloot Annita mee te gaan werken in het kantoor dat Koen had opgericht. In eerste instantie was zij gericht op een aantal algemene zaken met betrekking tot de organisatie van het kantoor. Maar al snel kwam ook bij haar de interesse om zich verder te ontplooien op het vaktechnische terrein. Zij behaalde haar diploma praktijk diploma boekhouden en richtte zich op het verzorgen van de aangiften inkomstenbelasting voor met name de particulieren. Om zich fiscaal verder te ontwikkelen volgt zij inmiddels de studie voor belastingconsulent.

Heb jij als ondernemer het verlangen om verder te groeien in je ondernemerschap en als mens, merk je dat je ergens een doorbraak nodig hebt die er maar niet komt of ben je nog maar net gestart of wil je gaan starten als ondernemer dan kan Annita jou als ondernemerscoach hier prima bij begeleiden.

Samen met Koen heeft zij 2 prachtige kinderen, een zoon en een dochter, uit D.R. Congo. Zij heeft dan ook een druk leven.

In haar schaarse vrije tijd kan zij genieten van een goed boek en is zij actief voor onder meer de kerkelijke gemeente waar zij lid van is. Ook een middagje winkelen kan zij als vrouw waarderen.

Onze contactgegevens

Heeft u geen tijd om uw administratie periodiek bij te houden en bent u nog niet toe aan een eigen administrateur, maar hecht u wel waarde aan een betrouwbare en actuele financiële administratie? Laat dan uw administratie door ons verzorgen.

info@administratiekantoorvandekolk.nl

0321 74 50 12

Noordsingel 52, 8255 AE Swifterbant

Ma t/m vr: 9:00 - 17:00 uur

Contactformulier